لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

مَزَن! این خانه‌ی مسلمان است!

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸ ب.ظ

Fa_6

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۶)

  • لایتنـــــــــاهی
  • اولین کار تصویرسازی این جانب!
  • سید امیر علی حیدری
  • دست مریزاد
    خدا قوت
    تو این وادیا خیلی کار کمه هرچقدر کار بشه بازم کمه
    کار خیلی زیباییه
    بر این همه کبودی و خراش گریه کن علی
    تو را به جان من فقط یواش گریه کن علی
    گره زکار فاطمه به گریه وا نمیشود
    ولی به حکم عاشقی براش گریه کن علی
    حضرت فاطمه علیها السّلام فرمودند:
    اَللّهُمَّ أسألُکَ النَّظَرَ إلى وَجهِکَ و الشَّوقَ إلى لِقائِکَ؛

    خدایا! نگریستن به رویت و شوق دیدارت را از تو درخواست مى کنم .
    بحار الأنوار ، ج 94 ، ص 225
    آفرین
    ادامه بده. ان شاالله موفق باشید
    سلام
    ببخشید من متوجه نشدم این در چوبی که نماد در خونه ی فاطمه ی زهراست توی کوهه؟
    چطوریه؟

    بعدش این خانه ی مسلمان است خوبه
    ولی اونهاأبر مومن بودند. مسلمانی کمه
    پاسخ:
    سلام
    1. نمای کوچه با دیوار سنگ و خاک هست. چون سایه‌ی بنفش داره، یکم شبیه کوه به نظر می‌آد.
    2. موافقم. ظاهراً شاعر شعری که این بیت ازش انتخاب شده، وزن شعر رو این طور درآورده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی