لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

محمد نبودی ببینی...؛ ویژه‌ی سال‌روز آزادسازی خرمشهر

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ

jahan ara

 

یک نفر می‌خواست، اما پَر نداشت

یک نفر پر زد، ولیکن سر نداشت

یک نفر یک تکّه کاغذ دست داشت

می‌نوشت؛ اما دگر جوهر نداشت

یک نفر، نه! یک پلاک سوخته

خطّ خونش بر زمین آخر نداشت

یک نفر با نای جان لبیک گفت

لحظه‌ای بعد آن صدا پیکر نداشت

صد نفر بیرون بازی معترض؛

آخر این بازی چرا داور نداشت؟

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۵)

  • یک اخرالزمانی
  • سلام
    جالب بود
    بروزم با طرحی جدید
    یا علی
    سلام
    خیلی خیلی خوب
    فقط توی حاشیه ی پرتره اثر ابزار بلر معلومه!
    پاسخ:
    بلر رو توی عکس خام اجرا کردم. یحتمل برای همینه. توی طرح‌های بعدی روی لیر زمینه امتحان می‌کنم. ممنون
    نسبتا خوب!
    بروزم با:
    پایداری بله ولی رای به آن خیر
    شعر رو خیلی دوست دارم؛ طرح رو ایضاً!
    راستی چرا "پایداری بله ولی رای به آن خیر" ؟؟؟
    پاسخ:
    خب تشریف ببرید به وبلاگشون و علت رو بخونید!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی