لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۹)

  • ایها الساقی!
  • بالاخره راه افتاد!
    استاد رائفی پور رو از کجا پیدا کردید تو این روزایی که سرشون اینقدر شلوغه؟!
    تصویر هم خیلی خوبه
    گرافیکش کار کیه؟
    پاسخ:
    اینیم دیگه!!
    البته کل کاری که من کردم که همون سخنرانی بود ولی چند نفر خیلی زحمت کشیدن و واقعاً تولید محتوا داشتن. صلوات بفرستید براشون./
    طرح جنگ نرم که تولیدی خودمونه! گرافیک لوگوی گروه هم کار آقای میلاد پسندیده هست.
  • اللهم عجل لولیک الفرج
  • از این پادکست ها برای ما هم بفرستید خوب !!
    شعر خوانی استاد : عاااااااالی !!
    پاسخ:
    تدریجاً این‌جا هم منتشر می‌کنم.
  • ایها الساقی!
  • کامل گوش دادم. خیلی خوب. پادکست هم که... :-)
    پاسخ:
    :|
  • حسین علیمحمدی
  • احسنت و خداقوت
    خداخیرتون بده
    سلام
    عالی ...
    خدا قوت...
    سلام
    میلاذ کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک
    لینک دانلود را قرار نمی دهید؟!
    خداخیرتون بده
  • حمید عابدینی
  • جالب بود. بسیـــــــــــــــــــــــــار!
    خدا قوت

    ..............
    راستی با طرحی با عنوان "کریم خوبان" بروزیم

    سلام علیکم به روزم با مطلب

    خداوند چه کسانی را دوست دارد و چه کسانی را دوست ندارد؟؟؟

     

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی