لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

Arbaein_1

پیچیده در این دشت عجب بوی عجیبی

بوی خوشی از نافه ی آهوی نجیبی

یا قافله ای رد شده بارش همه گلبرگ

جا مانده از آن قافله عطر گل سیبی

کی لایق بوی خوشی از کوی بهشت است

جانی که از این عطر نبرده است نصیبی

این گل گل صد برگ نه هفتاد و دو برگ است

لب تشنه و تنهاست چه مضمون غریبی

با خط چلیپای پر از خون بنویسید:

رفته است مسیحایی بالای صلیبی

پیران همه رفتند ،جوانان همه رفتند

جز تشنگی انگار نمانده است حبیبی

گاهی سر نی بود زمانی ته گودال

طی کرد گل من چه فرازی چه نشیبی!

سعید بیابانکی

***

+ دریافت آهنگ زیبای حامد زمانی به نام "دل‌تنگ"، ویژه‌ی ایام محرم

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۵ ق.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۱۳)

سلام التماس دعا طرح قشنگی بود
موفق باشید
  • لایتنــــــــاهی ...
  • گفتم ببینمت، گفتی که صبر، صبــــــر
    ای آفتـابِ حُسن برون آ دمی ز ابر.../

    با سلام وتبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)

    به روزم با مطلب یا صاحب الزمان

     

    سلام..
    ان شاالله کربلا نصیبت خواهر جان..
    : (



    بروزیم..
    ریحانة النبی و تربت...

    http://torbat128.ir/
    پاسخ:
    ان شاء الله... و ان شاء الله نصیب شما هم...
  • مهران شیخی
  • سلام علیکم 
    لطفا به وب جدید ما سری بزنید 
    تشکر
    یا حق 

    دلم بهانه گیر شده است
    بهانه ی شش گوشه ات را میگیرد.
    یا ح س ی ن 
    http://aashk.blog.ir/ هیئت خصوصی دلم
    سلام...

    شنیدنی است و نوشیدنی و چشیدنی...
  • خادم المهدی
  • سلام و عرض ادبـــــــــــــــ 
    ایامی که پیش رو داریم رو تسلیت عرض میکنم...
    شعر زیبایی بود . . .
    التماس دعای فرج

    با سلام و  پیشاپیش عرض تسلیت  به مناسبت ایام اربعین سیدالشهداء

    در خدمتم با مطلب " متخصص را رد نکنید " از زبان مقام معظم رهبری

  • محمدجواد مشایخی
  • سلام ممنون که سر زدین ببخشید که من یک مدت نبودم
    به روزم
  • لایتنــــــــاهی ...
  • "گزینه‌های روی میز"...
    سناریوی جدیدی که...
    سر و صدا به‌پا می‌کنند...
    تا دلمان کمی خوش شود...
    و دلشان بسیار سرد...
    "هرکسی که از انتشار این صدا ناراحت شود، بدون شک دشمن است و بدون شک از این به بعد با دشمنان مقابله خواهیم کرد"
    حمایت خودتون رو با انتشار خبر تولید این اتفاق جدید نشان دهید.
    حامد زمانی
    92/9/26

    --------------------------------------------------------------------------------------
    کمی درگیرم این روزها... با تاخیر به نظرات پاسخ خواهم داد
  • سوخته دلان
  • خسته ام از بی کسی های دلم؛
    خسته از ناراحتی های دلم؛
    جوابم کرده هستند طبیبان جهان؛
    کی شود آرام گیرد این دلم؛
    عاشقی گفت:که در مانش چیست؛
    به گمانم هوس کرییلا داره دلم...
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسوخته دلـــــــــــــــــــــــــــ
  • ایها الساقی!
  • " السّلام ای شاه مظلوم و غریب / السّلام ای آیه‌ی امن یجیب
    السّلام ای نور چشم مصطفی / السّلام ای خامس آل عبا.../ "
    عاالی ! پیاده روی اربعین هم که همه رفتن و ما موندیم :( هئیییی ... :(
    پاسخ:
    :((
  • ایها الساقی!
  • الان با این سرعتی که شما نظرات رو می خونی ، فکر کنم بهتر باشه پایین هر مطلب تاریخ بروز رسانی بعدی رو بزنی که ملت معتل نشن هی سربزنن ببینن خبری نیست !
    پاسخ:
    :| !
    البته این‌بار پیشنهاد بدی هم ندادید استثنائاً!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی