لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

این شهید در سخنرانی خود در سال1360 می‌گوید: همین الان برخی افراد برای تصدی وزارتخانه‌هایی کاندیدا هستند که به اعتقاد من خط فکری آن‌ها درست نیست که من یک نمونه آن را به شما می‌گویم و آن هم آقای میرحسین موسوی است. به اعتقاد من خط فکری او، خط فکری جنبش مسلمانان مبارز و پیمان است البته عضو آن سازمان نیست اما خط فکری او همان است و موضع‌گیری‌های موسوی کم و بیش مانند روزنامه امت متعلق به حبیب الله پیمان است.

شهید دیالمه در این سخنرانی از مقاله انتقادی روزنامه جمهوری اسلامی به هنگام سردبیری میرحسین موسوی بر علیه مرحوم فلسفی که در نماز جمعه سال58 علیه مصدق صحبت کرده بود به عنوان نمونه‌ای از انحراف فکری موسوی نام برده است.

لینک دریاف ویدئو: bayanbox.ir/id/7144134455128161941?info

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ق.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۷)

  • ایها الساقی!
  • بسی خفن بود ! کار چه فرد یا موسسه ای بوده ؟
    پاسخ:
    تیتراژ داشت آخرش!
    حـــالا که نیامــــدم دمت را بفرست

    من نیستم آن جا کرمت را بفرست

    گفتم که مریضـــم و دوا می خواهم

    پس گرد و غبار حرمـــت را بفرست

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
  • تک تیرانداز
  • سلام
    خوشحال شدم که افتخار دادین و به وبلاگ تک تیرانداز اومدین.
    من وب شمارو لینک کردم. در صورت صلاحدید وب بنده رو با اسم " تک تیرانداز " لینک کنید.
    یا علی

     

    با سلام و عرض تبریک به مناسبت عید ربیع

    در خدمتیم با مطلب راه دوری از گناه

    از دیدگاه آیت الله جوادی آملی

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    خداقوت!

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

  • عاشق حجاب
  • سلام عرض میکنم خدمت شما بزرگوار
    عالی بود ممنون شهادت امام حسن عسگری رو تسلیت میگم و9 ربیع و آغاز امامت حضرت صاحب الامر(عج) را به شما پیشا پیش تبریک عرض میکنم
    ای کریمه ی اهل بیت!
    چه فضیلتی برتر از اینکه هم دختر امامی، و هم خواهر امام و هم عمه امام.
    وفات شهادت گونه ات بر پدر و برادر و مهدی دلبرت، تسلیت باد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی