لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

این کوفه به ابلیس ارادت دارد / با مکر و فریب و حیله بیعت دارد

یک روز علی(ع) و روزگاری زینب / این شهر به سر شکستن عادت دارد...

***

از امّ کلثوم نقل شده که فرمود چون شب نوزدهم ماه رمضان رسید، پدرم به خانه آمد و به نماز ایستاد. من برای افطار آن جناب طبقی حاضر گذاشتم که دو قرصه نان جو با کاسه‌ای از لبن و مقداری از نمک سوده در آن بود. چون از نماز فارغ شد، چون طبق را نگریست بگریست و فرمود: ای دختر! برای من در یک طبق دو نان‌خورش حاضر کرده‌ای! مگر نمی‌دانی که من متابعت برادر و پسر عمّ خود رسول(ص) خدا می‌کنم؟ ای دختر! هرکه خوراک و پوشاک او در دنیا نیکوتر است، ایستادن او در قیامت نزد حق تعالی بیشتر است. ای دختر! در حلال دنیا حساب است و در حرام دنیا عذاب. پس برخی از زهد حضرت رسول(ص) را تذکره کرد و فرمود: به خدا سوگند افطار نکنم تا از این دو خورش، یکی را برداری. پس من کاسه‌ی لبن را برداشتم و آن حضرت اندکی از نان جو با نمک تناول فرمود و حمد و ثنای الهی به جای آورد و برخاست و به نماز ایستاد.

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۶)

شبهای قدر برای همه مسلمین جهان دعا کنیم
از شهدا هم بخوایم برای ما زمینی ها دعا کنن ...

التماس دعا
  • سوخته دلان
  • سلام بزرگوار
    خیلی قشنگ بود واقعا
    التماس دعا در شبهای قدی

    تصویر سمت چپ عالیه

    با مطلبی با عنوان "آیا کم یا زیاد کردن تعداد یک ذکر اثر آن را از بین می برد؟" به روزم.

  • میلاد علیدوست


  • سلام ...حق با علی ست
  • مهدی، قلب تپنده شیعه
  • سلام

    فزت و رب الکعبه.....

    التماس دعا

    یاعلی
    slm
    mmnon ke behem sar zadid
    vase ma ham doa konid
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی