لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

خداحافظ رفیق...؛ طرح از "شَماخیل"

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ


khodahafezrafiq

فیلم خیلی خوبی بود؛

یادش بخیر...


دریافت

حجم: 755 کیلوبایت

دریافت
حجم: 531 کیلوبایت

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۱۱)

سلام
خسته نباشید
گفتید در مورد شهید جهان آرا دنبال مطلب می گردید.
در چه موضوعاتی؟؟؟
کمکی اگر از دستم بر بیاد حتما دریغ نمی کنم.
موفق باشید.
پاسخ:
علیکم السلام
صوت، عکس و هر چیز دیگه. کلاً احساس کردم در رابطه با ایشان نسبت به بقیه خیلی اطلاعات ندارم
  • سید امیر علی حیدری
  • سلام دوست عزیز.
    من 10 مطلب در موردش تو آوینی دیدم اینجا
    http://www.aviny.com/Rahiyan_Noor/revaiat-eshgh/khatere/21.aspx
    و تویه بولتن خاطرات پدر شهید:
    http://www.bultannews.com/fa/news/48847

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    اجرتون با خود شهید
  • ایها الساقی!
  • واقعا یادش بخیر...
    اینجا چراغی روشن است...
    خداحافظ رفیق...
    کاش پلان های ماندگارشونو بذاری...
    پاسخ:
    اگر وقت کنم
    غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد
    سلام بزرگواری کردید تشریف آوردین ممنون از شما و وبلاگ با ارزشتان 
    سلام
    از سایت شهید آوینی هم می تونید مطلب بگیرید.
    لینکشو براتون میذارم.
    از قسمت جستجو،که دراولین صفحش بود براتون پیدا کردم.

    شهید جهان آرا(سایت شهید آوینی)


    موفق باشید.
    پاسخ:
    ممنون از شما
    این چیه که ما باید دریافت کنیم یه توضیحی چیزی؟!!!

    فرقی نمی کند در کوچه های مدینه باشی یا در خیابان های منامه، دست شرطه های حجاز همیشه سنگین است

    دانلود برنامه جذاب دانستنی‌های اینترنت mp3

    سلام
    وب خوبتون با عنوان لایتناهی لینک شد.
    موفق باشید
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
    با افتخار لینک شدید
    لطفا زودتر بروز بشید!!!

    وقتی آوینی خطر انحرافات خاتمی و سروش را جلو جلو پیش بینی می کند
    پاسخ:
    اگر امتحانات اجازه بده...
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک.

    سلام
    ایام تسلیت.

    التماس دعا
    یادش بخیر!!
    بچه بودم...تنها...خوابم نمی برد....اواخر شب بود....تلویزیون داشت اینو پخش میکرد....و اشک بود که جاری شده بود....هیییییی

    لینک شدید...با افتخار!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی