لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

آرشیو نشریه افسران:

+ آرشیو برنامه‌های رادیو افسران: http://www.afsaran.ir/profile/radioafsaran

+ لینک دریافت آهنگ عشق پاک از حامد زمانی به مناسبت سال‌گرد ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۰ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۱۴)

سلام عیدتون مبارک ممنون بابت لینک های مختلف خصوصا آهنگ.
پایدار باشید
پاسخ:
متشکرم
سلام

انشالله غم هایتان قربانی شادی هایتان شود.
عیدتون مبارک
  • محمدجواد مشایخی
  • سلام برادر
    عیدت مبارک
    منتظر حضورت
    پاسخ:
    علیکم السلام
    عید شما هم مبارک
    بنده "برادر" نیستم!
  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب « نگاه یک طلبه به نامحرم » بروز هستم . در این مقاله می خوانید که نگاه طلبه به یک دختر و زن باید چگونه باشد هم از لحاظ نگاه دل و از لحاظ نگاه چشم . نظرات خود را صریح به ما بگویید .

     

    سلام گویا این طلبه امروزی دو باره جون گرفتن خواستم جوابی که به پیامشون که هم برای شما و هم برای من دادن رو اینجام بذارم

    آرمانگرا در جواب طلبه امروزی:

    متاسفم  که در بستن وبلاگتون نقشی نداشتم اما وقتی اومدم دیدم بستنش خوشحال بودم

    بگذریم من یکبار شما رو به مناظره حضوری در یک مکان عمومی دعوت کردم اما از شما خبری نشد

    این نه برای اشتیاق بنده به ملاقات حضوری شما بود بلکه برای ایجاد شرایط منصفانه بحث و نتیجه گیری صحیح مخاطبان از فرمایشات شما بود چون سفسطه در جمع، خذلان ببار میاره

    حالا هم بر پیشنهادم مصرم

    گویا سعی کردید شعر بگید اما هیچ وزن و عروضی ندیدم

    و البته این نوع حرف زدن در مثلا شعرتان متعارض با بند 2همین پستتونه

    2. نظرات حاوی توهین به هیچ کسی و هیچ عقیده ای نباید باشد .

    هر چند که پر از کلمات سخیفه

    اما من برای پاسخ به شعر یکنفر در جریانی شعری گفتم که الان در مقایسه با حضرتعالی فکر میکنم ایده های اون بنده خدا ایراد آنچنانی نداشت و شما لایق ترید به مخاطب شدن برای این ابیات بنده

    ...دلم خون است از ظاهر فریبان

    که اجرا میکنند اعمال شیطان

    ولی در ظاهری آرام و زیبا

    زنند آتش به قلب دین و دنیا

    که آری ما خدایی سیرتانیم

    به دنبال صلاح و خیر کاریم

    ولی آیا به راستی این چنین اند

    به دنبال صلاح و کار دین اند

    ویا نه دینشان دنیایشان است

    و غیر از این بیان افکارشان است...

     

    و این شعر ادامه داره اما...

     

    خدایا خود کنی مارا هدایت

    ز این دنیای مملو از ضلالت

     

    امیدوارم به اونچیزی که مینویسی حداقل پیش خودت مطمئن باشی نه اینکه با علم به جهل خودت  سر ملت رو کلاه شرعی بذاری

    پاسخ:
    عــــــــــــــــــــــالی!
  • غریبه غریب
  • زحمت کشیدید

    بروزم
  • خادم الشهداء
  •  سلام با مطلب جدیدی در بی پلاک در خدمتتون هستیم.
    یاحق
    www.b_pelak.blog.ir
  • محمدجواد مشایخی
  • سلام ممنون که سر زدین
    سلام علیکم
    خسته نباشید
    آیا امکانش هست لوگوی وب سایت نوای جمکران رو در وبتون قرار بدید؟
    برای من یا شخصی نیست
    برای آقاست
    این لینک سایت است
    اگه تمایل داشتید یا صلاح دونستید
    www.navayejamkaran.ir
    اگر هم که نه برامون دعا کنید
    یا مهدی

    با سلام و عرض تبریک ولادت با سعادت امام هادی(ع)

    به روزم با شکیّات نماز

  • قلمداد ظهور
  • مشهد الرضا(ع) ، دعای عرفه ، حمید داودآبادی، و... و خدایی که در نزدیکیست...
  • سیّدمیلاد موسوی
  • این روز نیک برشما شادباش باد.

    سلام عیدتان مبارک به روزم با عید غدیر و مهدویت

  • محمدجواد مشایخی
  • ما زین جهان از پی دیدار میرویم
    از بهر دیدن حیدر کرار میرویم
    درب بهشت گر نگشایند به روی ما
    گوییم یا علی و ز دیوار میرویم
    عیدتون مبارک[گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی