لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

لایتنـــــــاهی

خویشم همه غیر آمد؛ از غیر گسستم من...

هکذا أحباب الله...

جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ

أیها القادم من أرض الجنوب
ساطعاً وجهک فی کل القلوب

لم تظل تهفو لمسراک الدروب
أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله

قلت صدقاً لیتنا کنا معک
ونداء ناصرٌ قد أسمعک

أترى هل نصدق بأن نتبعک
بطریق روح الله یا شهید حزب الله

أیها القادم من أرض الجنوب
ساطعاً وجهک فی کل القلوب

لم تظل تهفو لمسراک الدروب
أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله

یا شهیداً أنت قدست القیود
مع المهدی أخلصت العهود

هکذا تهدم فی الله الحدود
وسیأتی نصر الله یا شهید حزب الله

أیها القادم من أرض الجنوب
ساطعاً وجهک فی کل القلوب

لم تظل تهفو لمسراک الدروب
أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله

طلب العلم على درب الشهادة
أنکر الفقه خمولاً ووسادة

فاجر الفقه على الدرب جهاد
سالکاً فی درب الله یا شهید حزب الله

أیها القادم من أرض الجنوب
ساطعاً وجهک فی کل القلوب

لم تظل تهفو لمسراک الدروب
أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله

أنت من لقنا فی الإخلاص درساً
حین ما أرخصت للرحمن نفساً

ویداً قدمت فی الحب وراثاً
هکذا أحباب الله یا شهید حزب الله

أیها القادم من أرض الجنوب
ساطعاً وجهک فی کل القلوب

لم تظل تهفو لمسراک الدروب
أنت فینا نور الله یا شهید احزب الله

+ برای دریافت تصویر در ابعاد پس‌زمینه روی عکس بالا کلیک کنید
+ جهت دریافت صوت اینجا کلیک کنید.

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ
  • لایتنــــــــاهی ...

نظرات  (۱۱)

دل که پاک شد، جاذبه‌ی مهر خداوند، آنرا میکشد
و «جهاد» به سمت خداوند کشیده شد
سلام
 شهادت حضرتش تسلیت....

حضرت فاطمه علیهاالسلام :
اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهیم عمل کنى و از آنچه برحذر مى داریم دورى کنى ، از شیعیان مایى و الاّ هرگز .
إحقاق الحقّ ، ج 19 ، ص 129 .
  • شیخ صاعد بالازاده
  • سلام و خداقوت
    دنبال نظرات مطلب: خورشیدِ من! برآی که وقتِ دَمیدن است… بودم پیداش نکردم، چرا؟
    پاسخ:
    علیکم السلام
    برای اینکه بخش نظراتش غیر فعال بود :)
    سلام ببخشید اینو خوده شهید جهاد خوندن؟
    پاسخ:
    سلام
    خیر
    سلام

    أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله . أنت فینا نور الله یا شهید حزب الله.

    برادر نگران نباش ما راحت را ادامه خواهیم داد .
    جهاد جان برای ما هم دعا کن...اللهم الرزقنا شهادت
    خیلی مرد بود انشالله ما هم مردونگی یاد بگیریم ازش
    آن روز که درمیان صحبتت از امام عصر عج شهادت طلب کردی یادم رفت به تو بگویم التماس دعا
    که دعایت زود میگیرد...
    روحت شاد
    اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک

    تشکر از شما اجرتون با خود شهدا...
  • محمد رضا گلشن
  • جهاد داداش 

    دست ماهم بگیر 

    کمکمون کن ماهم مثل تو بشیم...

  • امیرحسین داودزاده
  • یا شهید الحزب الله🏴🏴🏴🖤🖤🖤

    یا شهید حزب الله😔

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی